Cara penggunaan Felinna Inchloss:

--                         >


1. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang nampak tak berapa nak cantik & bermasalah sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah jam/lawan jam) sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

2. Sapu dua kali sehari. Lepas mandi dan sebelum tidur. Nak sapu lebih pun tak apa. At least dua kali sehari. Sebelum sapu tu korang ukur dulu ye. Esoknya korang ukur lagi. Tengok ada perubahan ke tidak.

** Owh ya. Kalau korang sapu tu, buat lah exercise sikit nak bagi cepat proses pembakaran lemak-lemak tepu korang tu. Jangan lah dok diam je. Kang lambat kesannya. .. exercise elok untuk kesihatan kan.. (n_n)

**And Lagi satu, korang tak payah nak tahan-tahan lapar makan taw. Tapi jagalah makanan tu. Jangan main bedal je. Maksud jangan tahan lapar ialah jangan tak makan pulak. Kang kalau ambil pil-pil diet korang kena tahan makan. Tak boleh makan nasi lah, kena makan sayur je lah. Ha, ni boleh makan apa saje. Tapi control lah sikit. Gituewww....

Tiada ulasan:

Terima Kasih Daun Keladi...Nanti Datang Lagi....(^_^)