Kokuryu Super Summer Cake (Bedak Arab)


 Assalamualaikum...
pade yang belum mencuba bedak arab nie..blhlh order n cuba..bak kata pepatah xknal maka xcinta..he3,xyah risau bedak nie gerenti original,azie order dari sane tau,jauh tu..huhu..so pade yg berminat cam biaselh ek,msj@email je...(^_^)



TAK PERLU PAKAI APA-APA KRIM LAGI!


Kini terdapat Dua pilihan warna :
♥ 1.Orange Blush = Untuk Kulit Cerah 
♥2.Russet = Untuk Kulit Sederhana Cerah


BOLEH DIBAWA SOLAT
bagi wanita-2 yang nak tukar bedak compact baru ke atau tercari-2 bedak compact mana yang sesuai dengan kulit anda, boleh lah cuba bedak arab ni..








       

Keistimewaan nye:
- 3 in 1 (moisturizer, foundation, powder)
- Tahan selama 8 jam
- Boleh diguna ketika solat
- Halal
- Kulit akan bertambah cantik apabila berpeluh (kalau berpeluh hanya 'dap'kan tisu pada muka, tisu tidak akan melekat di muka)
- Berbau wangi
- Selepas dipakai akan mengikut warna darah (jadi ada satu warna sahaja & sesuai untuk semua warna kulit)
- Mengecutkan jerawat bagi yang berjerawat
- Muka semakin lembut & gebu
- Menjimatkan masa & wang
- Disertakan bersama span yang lembut, mudah dipakai & tidak akan kepam apabila disimpan setelah dibasahkan

Cara menggunakannya:

- Basahkan span
- Sapukan span pada bedak
- Ratakan ke seluruh muka

Selepas Menggunakanya:

- Bilas sedikit di sinki
- Jika ingin span wangi ,boleh letak sabun mandian sikit jer(tk sabun pn tkpe)
- Sental sedikit menggunakan tangan
- Jangan masukkan dalam plastik sbb lembap2 tu jdkan span busuk

- Anginkan jer di atas meja 
BERMINAT SILalah sms: 019-3098523(azie)       


Tiada ulasan:

Terima Kasih Daun Keladi...Nanti Datang Lagi....(^_^)