Blinq Firming Lotions

Biar BETUL ni? Nape tak percaya ke ? Terkesima sekejap tengok perubahan yg ketara ini , tak habis pun 1 tiub tapi result SUPERB! Tersangat la Jimat.. Hanya RM40 untuk 1-2 bulan...

Blinq Firming Lotion (150ml)
Dulu dikenali sebagai Blinq Slimming Lotion (NOT130602069K)

Produk keluaran muslim bertaraf 5 bintang terbaru dari kami.
Agen pembakaran lemak terbaik untuk anda dengan ekstrak lada hitam..

* Efektif untuk pembakaran lemak bawah kulit
* Membentuk badan yang Ideal
* Pemanasan / Pembakaran lemak berterusan semasa pergerakan!
* Ekstrak Lada Hitam
* Merawat selulit & rekahan kulit
* Sesuai untuk kegunaan umum seperti lenguh-lenguh, ketidakselesaan perut, angin dsb

Picit sejumlah duit syiling 10sen pada tapak tangan dan sapukan pada bahagian yang dikehendaki.

Lebih 3000 orang telah mencuba Blinq Firming Lotion dan mendapat kesan yang positive. Berikut adalah antara komen mereka :

1. "Dyana Dhiani Melaka : Hanya sedikit sapuan....panasnya lama.....tapi selesa. Semakin byk pergerakan badan, semakin efektif rasa panasnya. Lg satu yg saya perasan, bila mkn makanan berminyak2.....sapukan di perut....kejap lg mesti ada output. Mmg awesome. Walaupun namanya slimming lotion, saya turut menyapu pada bhgn pinggang juga....terutama hari pertama datang bulan. Mmg bagus....Sangat berbaloi sebab diberikan secara percuma. Harap2....lepas ni ada lg keluaran blinq slimming lotion diberikan secara percuma."

2. "Khadijah Abd : seikhlasnya,mmg superb losyen ni..dpt melegakan sengugut sbb trase hangat..lancar je peredaran..pastu,klu ade masalah membuang,sebelomtdo,sapu2..insyaAllah pagi esok,terus membuang..perut pon kempis...yg plg best"pembakaran berterusan semasa pergerakan"mmg terbukti...bilaaktif,terasa hangat meresap ke kulit...."

3. "SN Harmizah : A ah opkos penah pakai..n slalu pakai..
Kalau sakit perut sbb senggugut, sapuuu losyen ni...
Kalau sakit perut atau sakit2 badan, sapuuuu losyen ni.,
Kalau nak ilangkan selulit kt tempat2 tertentu pun, sapuuuu losyen ni..(mmg berkesan!)
Kalau nak ilangkan lemak2 kt bhgn yg tersembunyi, sapuuu losyen ni..(serius mmg nmpk ada sikit kurusssssss)
Kalau lenguh2 kaki, sapuuuuu gak losyen ni.. (saye kerap gak sakit lutut!klh opah saya )
Kalau kaki rasa kebas2 atau 'cramp' tu elok la sapuuu losyen ni sbb ia memanaskan bdn n bg aliran darah berjalan lancar..
Tapi hati-hati kalau nak sapuuuu losyen ni..jgn sapu byk2 tau..panasssss!!kesannya lebih dr 24jam..
Wangi? Semestinyelah!!!"

Dapatkan Blinq Firming Lotion anda hari ini dan rasai kehebatannya. ...
Berminat blh pm / sms / whatsapp 0193098523

Luver9 Collagen+




Luver9 Collagen+ | Supplimen kolagen terbaik
_________________________________________________
- Menjadikan kulit bersih, cerah, cantik & gebuuuuu...
- Kulit muka yang glowing dan seluruh kulit badan yang lembap 
- Badan rasa ringan dan cergas sepanjang hari
- Kulit tumit juga lembut malah sakit sendi atau sakit2 badan inshaa Allah hilang
- Nak slim pon bolih, sebab akan rasa kenyang sepanjang hari
- Lawas setiap pagi, perut juga bolih kempis
- Semua org suka akan rasanya yg sedap, rasa mixberry..

Kesan terbaik ialah pada kulit muka dan seluruh kulit tubuh yang lembap, cantik dan gebu tanpa mengira warna kulit. Tenaga dalaman terjaga, malah 95% testimoni mengatakan tenaga berpanjangan.











BELVYA PSS (PERFECT SHAPING SCRUB) KEHEBATAN SCRUB BELVYA

Produk Terbaru yg paling Hot
APA YANG BEST DENGAN BELVYA PERFECT SHAPING SCRUB (PSS) 

1) MASALAH LEMAKS TERSANGKUT SANA SINI, 
2) INGIN SLIM MELIM MACAM MODEL, 
3) MASALAH PIPI BULAT, DAGU BERLAPIS, DAGU TIDAK RUNCING DISEBABKAN TENGGELAM DEK LEMAK,
4) MEMBANTU HIDUNG YANG KEMEK MENJADI MANCUNG
5) BAU BADAN YANG TIDAK MENYELERAKAN PASANGAN,
6) MASALAH SELULIT MACAM REKAHAN GEMPA BUMI
7) ANTI STRESS DENGAN CAMPURAN HARUMAN DARIPADA 5 ESSENCE AROMA TERAPI
MENEGANGKAN KULIT, MENCERAHKAN KULIT DAN ANTI PENUAAN
9) MENGHAPUSKAN SEL SEL KULIT MATI YANG MENYEBABKAN TONA KULIT TIDAK SEKATA DAN KUSAM
10) MENCEGAH DAN MELAWAN JERAWAT DIBADAN
11) MASALAH PERUT BUNCIT SEPERTI MENGANDUNG
12) MENGGUNAKAN TEKNOLOGI NANO TERKINI
13) PERTAMA DI ASIA
14) SESUAI DIGUNAKAN UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN

MEMANG TERBUKTI KEBERKESANANNYA SECARA KLINIKAL!! TAK PERLU RISAU KERANA PSS MEMPUNYAI KELULUSAN KKM DAN SELAMAT DIGUNAKAN!

HARGA RM 85/ ss RM90 - 120g..

✔Mengurangkan 1-2 inci dalam masa 1 minggu (terbukti secara klinikal) 
✔Memiliki wajah yang bujur,dagu yang runcing & hidung yg lebih mancung dari biasa. 
✔Menghilangkan bau badan yang tidak menyelerakan pasangan
✔Menghilangkan masalah selulit dan rekahan dibadan
✔Menegang, menghalus dan melembutkan kulit
✔Tidak panas, anti stress dan segar melalui campuran 5 haruman aromatherapy
✔100% tiada kesan sampingan, mempunyai kelulusan kkm,halal & selamat digunakan.
<< CARA PENGGUNAAN TERBAIK >>
1. Basahkan dulu kawasan yang hendak disapu.
2. Sapu dan urut arah lawan jam.
3. Biarkan 2 minit supaya scrub meresap ke dalam kulit.
4. Akhir sekali boleh bilas dan mandi seperti biasa.
TIPSS!! Ingin mendapat kesan yang lebih WOW? Bilas dan mandi dengan menggunakan air suam.
ANDA JIMAT WANG ANDA!
ANDA JIMAT MASA UNTUK KURUS!
ANDA JIMAT TENAGA UNTUK SENAMAN!
ANDA JIMAT KESIHATAN ANDA TANPA MAKAN UBAT KURUS!










Terima Kasih Daun Keladi...Nanti Datang Lagi....(^_^)